Історія групи
компаній «Данон»

Діяльність нашої компанії підпорядкована єдиній місії – нести здоров’я через корисні продукти харчування якомога більшій кількості людей.

Вже майже століття Група компаній «Данон» виробляє корисні та смачні продукти харчування, адаптовані до харчових потреб наших споживачів. Чотири напрямки бізнесу «Данон» - свіжі молочні продукти, вода, дитяче харчування та медичне харчування – об’єднані єдиним принципом роботи: пропонувати інноваційні продукти високої якості, які відповідають очікуванням споживачів на кожному етапі їх життя.

Історія «Данон» розпочалася із бажання іспанського підприємця Ісаака Карассо допомогти дітям із розладом травлення.

1896

НАРОДЖЕННЯ КОМПАНІЇ «НУТРИЦІЯ»

Назва компанії Нутриція походить від латинського слова 'Nutrire', що означає 'годувати‘. Історія компанії розпочалася в Нідерландах у місті Зутермер, коли Мартинус Ван-Дер-Хаген виготовив першу в світі молочну суміш "kindermilk" на основі досліджень оптимального дитячого харчування професора Бакхауса з Німеччини.

У 1906 році випущено першу лікувальну суміш 'Nutricia': суміш із низьким вмістом лактози для пацієнтів із діабетом. Саме з цієї суміші компанія «Нутриція» започаткувала новаторську концепцію спеціалізованого лікувального харчування.

1908

ПЕРШІ ДИТЯЧІ КАШІ «НУТРИЦІЯ»

Запускається виробництво перших дитячих каш з пшениці, жита та ячменю.

1919

НАРОДЖЕННЯ КОМПАНІЇ «ДАНОН»

Історія компанії розпочалась в Іспанії у місті Барселона. Фармацевт Ісаак Карассо, вражений від кількості іспанських дітей, які страждають від дисбактеріозу і кишкових інфекцій, звернувся до праць Іллі Мечнікова, заступника директора Інституту Пастера. У працях Іллі Мечникова було вперше надано детальні докази користі йогурту для здоров’я, упродовж тисячоліть відомого людям від Балкан до Центральної Азії.

Використовуючи культури з Інституту Пастера та дослідження Іллі Мечникова, Ісаак Карассо створив йогурт та запустив його продаж в аптеках під назвою «Данон».

1923

ПІДТРИМКА ЛІКАРІВ

Барселонський коледж лікарів офіційно затвердив, що йогурт – це «природний продукт харчування, корисний для здоров’я».

1929

ПОЧАТОК «ДАНОН» У ФРАНЦІЇ

6 лютого 1929 року Даніель Карассо заснував Паризьку спілку йогурту, компанію з капіталом у 500 000 французьких франків. У цьому році він відкривив перший магазин роздрібної торгівлі на вулиці вулиці André Messager в Парижі. Створено лозунг компанії: ««Данон» – це смачний і здоровий десерт, який покращує травлення».

1932

БУДІВНИЦТВО ФАБРИКИ «ДАНОН» У ЛЮВАЛЮА-ПЕРРЕ

Нова фабрика «Данон» із новітнім обладнанням, трубами з блискучої сталі та білосніжними кімнатами в передмісті Парижа ознаменували початок нової доби. Даніель Карассо організував для своєї фабрики ефективне матеріально-технічне забезпечення, а саме – парк вантажних машин для доставки продукції у торгівельні точки з кисломолочною продукцією та у харчові крамниці по всьому Парижу та околицях міста.

1942

ДАНІЕЛЬ КАРАССО СТВОРЮЄ КОМПАНІЮ «Dannon milk products, INC.»

Даніель Карассо запускає свою компанію у США, придбавши невеликого виробника грецьких йогуртів у Бронксі, районі Нью-Йорка. Було створено логотип і лозунг продукту. На базовій лінії логотипу із назвою Dannon було прописано – «справжній йогурт».

1966

ПОЯВА ГРУПИ «BSN»

Уродженець Ліону Антуан Рібу приєднався у відділ продажів одного з виробників скла у 1942 році. Вже у 1965 році Антуана Рібу призначили головою правління та головним виконавчим директором. У наступному році компанія за власною ініціативою об’єдналася з компанією «Glaces de Boussois», і Антуан Рібу очолив новостворену групу «BSN».

1970

ІНВЕСТИЦІЇ У СФЕРУ ХАРЧУВАННЯ

BSN стає найбільшим виробником напоїв та дитячого харчування у Франції, придбавши «Evian», «Kronenbour», «Société Européenne de Brasseries» та «Bledina».

1972

ПРОМОВА У МАРСЕЛІ

Під час виступу перед 2000 підприємцями провідних компаній у Марселі Антуан Рібу наголошує на важливості нового підходу у бізнесі – започаткуванні принципів корпоративної соціальної відповідальності. У промові Антуан Рібу затвердив особливе місце менеджера, що дбає про загальнолюдські цінності, підкреслив необхідність діяти «з людьми та через людей». Ця промова – в основі корпоративної культури компанії «Данон».  

1972

ЗУСТРІЧ ДАНІЕЛЯ КАРАССО ТА АНТУАНА РІБУ

Історія злиття «BSN» і «Жерве-Данон» – це історія зустрічі Даніеля Карассо та Антуана Рібу, які познайомилися на зборах директорів «CEDEP», організації з навчання управлінським навичкам. Вони одразу знайшли спільну мову. Про злиття компаній було оголошено в грудні 1974 року. Так було створено провідну групу в галузі харчової промисловості Франції.

1990 – ті

ГЛОБАЛЬНІ АМБІЦІЇ

«BSN - Жерве – Данон» зростає. Після Східної Європи, ринки Азії та Латинської Америки стали наступними цілями компанії. Першим азіатським придбанням у 1991 році стала компанія «Amoy», що у місті Гонконг. 

1991

ІНСТИТУТИ ДАНОН: ПРОСУВАННЯ КУЛЬТУРИ ХАРЧУВАННЯ

1991 році був заснований Інститут Данон, незалежна неприбуткова організація з трьома цілями: дослідження у сфері харчування, розвиток співпраці фахівців у галузі харчування та охорони здоров’я, інформування та розвиток культури харчування та здорових звичок харчування серед споживачів. Зараз таких інститутів вже 19-ть по всьому світу. Вони об’єднують понад 250 експертів.

1994

НОВА ІДЕНТИЧНІСТЬ ГРУПИ

У червні 1994 року «BSN - Жерве – Данон» скорочує назву до «Данон». Адже це бренд, що має глобальний потенціал і вже добре знайомий споживачам у 46 країнах. З новою назвою з'являється новий логотип: маленький хлопчик дивиться вверх на зірку. Логотип символізує динаміку та налаштованість компанії рухатися вперед.

1996

ФРАНК РІБУ СТАЄ ГЕНЕРАЛЬНИМ ДИРЕКТОРОМ КОМПАНІЇ

У травні 1996 року Франк Рібу був призначений генеральним директором «Данон». Наслідуючи батька, він продовжує розвиток компанії на міжнародному рівні, зосереджуючись на трьох областях з найбільшим потенціалом зростання та найсильнішими брендами: свіжі молочні продукти, напої та печиво.

1997

«HOPE» – ЦІННОСТІ ДАНОН

Народження цінностей Danone – HOPE – «humanism» (гуманізм), «openness» (відкритість), «proximity» (близькість)  та «enthusiasm» (ентузіазм), які стали невід’ємною частиною щоденної роботи в компанії. 

2000

БІЛЬШЕ НІЖ ФУТБОЛЬНЕ ЗМАГАННЯ

Започатковано Кубок Націй Данон (DNC) – найбільший міжнародний футбольний чемпіонат для дітей у віці 10-12 років. «Данон» пишається тим, що започаткував проект, який допоміг здійснити мрії мільйонів дітей по всьому світу – дізнатися про інші культури, вперше подорожувати, реалізовувати себе у грі.

2002

ВІДКРИТТЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ЦЕНТРУ «ДАНОН»

Міжнародний дослідницький центр імені Даніеля Карассо було перейменовано на Дослідницький центр «Данон» і перенесено до міста Полезьо, що на південь від Парижа. Центр стає серцем програми досліджень та розвитку Групи, обслуговуючи дочірні компанії «Данон» по всьому світу.

2006

ЗДОРОВ’Я У НАШІЙ МІСІЇ

Народження сучасної місії «Данон» – «Нести здоров’я через корисні продукти харчування якомога більшій кількості людей».

2007

«ДАНОН» КУПУЄ «NUMICO»

Це придбання зробило компанію «Данон» світовим лідером у галузях дитячого і медичного харчування.

2007

ПАРТНЕРСТВО У СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ

«Grameen» і «Данон» створюють «Grameen Danone Foods», спільне підприємство з амбіційною метою – зменшити масштаби бідності, покращуючи здоров’я дітей через їжу за допомогою унікальної бізнеc-моделі, побудованої разом. Наступним кроком «Данон» стало створення «Danone Communities» фонду, який надає технічну та фінансову підтримку різноманітним проектам, які мають потенціал приносити користь суспільству.

2013

ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПЕРЕДОВІЙ

Відкриття ультра сучасного науково-інноваційного центру Nutricia Research у місті Утрехт, що в Нідерландах. У центрі працює 400 вчених і експертів 30-ти національностей. Nutricia Research зосереджує увагу на харчуванні на ранніх етапах життя і сучасному медичному харчуванні.

2014

СОЦІАЛЬНА СПІВПРАЦЯ

Данон і Маrs Inc., два провідних виробника продуктів харчування у світі, створили новий інноваційний інвестиційний фонд під назвою LIVELIHOODS FUND. Фонд створено для підтримки сімейних фермерських господарств, щоб поліпшити умови життя фермерів та їх громад.

2015

МАНІФЕСТ «ДАНОН»

«Данон» анонсує Маніфест «Данон 2020» – це декларація, яка визначила напрямки нашої діяльності по всьому світу. Стратегія Маніфесту покликана трансформувати компанію до 2020 і стосується більш ніж 100 000 співробітників по всьому світі.

2017

ONE PLANET, ONE HEALTH – ОНОВЛЕННЯ СЛОГАНУ

«Данон» презентує оновлений логотип та слоган «One Planet, One Health», закликаючи кожного жителя планети стати учасником революції у поглядах на харчування. Такі зміни відображають прагнення компанії сприяти поширенню усвідомленого ставлення споживачів до продуктів харчування. Зі зміною слогану оновлено логотип. Малюнок хлопчик на логотипі став більш реалістичним та оптимістичним – втілює позитивні зміни і незмінний новаторський дух, притаманний компанії з моменту заснування.

  • 1896
  • 1908
  • 1919
  • 1923
  • 1929
  • 1932
  • 1942
  • 1966
  • 1970
  • 1972
  • 1972
  • 1990 – ті
  • 1991
  • 1994
  • 1996
  • 1997
  • 2000
  • 2002
  • 2006
  • 2007
  • 2007
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2017