Media center Media.Center@danone.com

Company news

  • 13 January 2017

    Friends! Declare start of a new fun activities for your children from RASTISHKA!

    More
  • 22 November 2016

    15 жовтня на території ВДНГ відбулося офіційне відкриття інформаційно - пізнавального павільйону Данон - "Шлях молока".

    More
  • 26 October 2016

    Більше 36 000 осіб прийшли на стадіон «Стад де Франс» в Парижі, щоб підтримати найбільший міжнародний турнір з футболу для дітей 10-12 років.

    More
  • 07 October 2016

    Друзі, оголошуємо старт нової захоплюючої акції для ваших діток від РАСТІШКА! Діно та його друзі запрошують вирушити у дивовижний світ стародавніх тварин!

    More
  • 31 August 2016

    Живинка розпочинає нове промо "Порція здоров'я за ціною проїзду".

    More
  • 09 August 2016

    26 травня 2016 року стадіон "Арена Львів" приймав 8 кращих команд зі всієї України, які вийшли у національний фінал, щоб поборотися за перше місце та захищати честь країни на світовому фіналі у Франції 16 жовтня 2016 року.

    More
  • 08 August 2016

    Протягом своєї діяльності компанія «Данон» в Україні чітко слідує своїй місії. Здорові люди, здоровий бізнес, здорові продукти - це те, заради чого ми працюємо і кожного дня намагаємося донести цінності здорового способу життя до наших співробітників, партнерів, споживачів. З одного боку – це виробництво нашого корисного продукту, з іншого - наші соціальні ініціативи.

    More
  • 03 August 2016

    Перше півріччя 2016: помітний успіх у формуванні збалансованої моделі зростання Danone · Упевнена динаміка продажів: + 3,8%· Помітне поліпшення рентабельності операційного прибутку: +93 базисних пункту до 13,37%· Значне зростання прибутку на акцію: + 13,5%· Підтвердження цілей на 2016 рікКоментар Еммануеля Фабера, Президента компанії:«Зростанням продажів на + 4% у другому кварталі і істотним поліпшенням рентабельності і прибутку на акцію, компанія Danone в черговий раз довела свою здатність створити оптимальну модель зростання і змінювати свій підхід до бізнесу, який дозволяє забезпечити як важливі короткострокові пріоритети, так і гарантувати довгостроковий успіх на шляху до впевненого, стійкого і прибуткового зростання до 2020 року. Ми як і раніше дотримуємося наміченого плану по трансформації компанії та забезпечення стійкості нашої моделі бізнесу. Прийняте нами в червні рішення про підвищення цілей по прибутковості на 2016 рік наочно підтверджує зважений і дисциплінований підхід компанії до інвестицій, завдання яких забезпечити досягнення короткострокових і довгострокових цілей Danone.

    More
  • 02 August 2016

    Щороку журналісти активно долучаються до висвітлення національного етапу «Кубку Націй Данон» – міжнародного турніру з футболу серед дітей 10-12 років. Організаційний комітет висловлює вдячність усім представникам ЗМІ за увагу, а найкращих авторів традиційно відмічає спеціальними подарунками.

    More
  • 01 August 2016

    26 липня у Києві бренд «Растішка», який виготовляє один із найулюбленіших молочних продуктів українських дітей, що підтримує їх здоровий ріст та повноцінний розвиток, організував відкриту дискусію, присвячену здоровому харчуванню та проблемі нестачі кальцію в організмі малюків. Як сформувати правильний раціон і захистити здоров’я дитини, розповів відомий дитячий лікар Євген Комаровський.

    More