search
Гаряча лінія Молочна продукція та компанія (8:00—20:00) 0 (800) 501 625 Спеціалізоване харчування Nutricia (9:00—18:00) 0 (800) 501 785

Генеральний Директор Данон в Україні Адріан Паску щодо стійкості бізнесу в епоху криз та роботі в умовах «нової нормальності»

23 September

22 вересня на платформі EBA Global Outlook (традиційного заходуЄвропейської Бізнес Асоціації, який відзначає початок нового бізнес-сезону) Адріан-Валентін Паску, Генеральний директор Данон в Україні, разом з іншими запрошеними учасниками поділився рецептами стійкості бізнесу в часи кризи, а також представив свої прогнози та очікування щодо відновлення економіки в майбутньому році.

«Майже дев’ять місяців 2020 року вже позаду, і сім з них ми живемо у новій, так званій, «нормальності». Та разом з тим не можу сказати, що для нас як для компанії пріоритети змінилися докорінно. Навпаки, саме тому, що безпека співробітників та безумовна якість продукції завжди були нашими першочерговими пріоритетами, нам не довелось регрупувати значно наші активності. А співробітники нарешті змогли осягнути всю значущість і смисл тих заходів, які раніше вважались надмірними та обов’язковими» - зазначив Генеральний Директор Данон в Україні Адріан-Валентін Паску.

Карантинний режим жодним чином не вплинув на стабільність системи забезпечення якості продукції. Як зазначив Паску, на підприємствах компанії Данон впроваджені міжнародні стандарти якості та повна відповідність всім вимогам системи HACCP. Тож навіть після початку пандемії майже не довелося вживати додаткових заходів зі сторони компанії.

Вищезазначені пріоритети, а також турбота про доступність продукції для споживачів, дозволили компанії Данон в Україні не лише швидко адаптуватися до нових реалій ведення бізнесу в умовах карантину, а й реалізувати нові можливості для розвитку.

Адріан Паску звернув увагу, що смисловий парадокс ситуації полягає в тому, що повністю фокусуючись на людино-центричному підході, як у внутрішній, так і в зовнішній стратегії, ми генеруємо чіткий і зрозумілий економічний ефект – зростання бізнесу. Компанія активно продовжувала запускати інновації, щоб представити українцям новий позитивний досвід зі своєю продукцією під час карантину: нові формати, нові категорії, нові смаки.

Обговорюючи нові реалії ведення бізнесу, учасники заходу окреслили спектр трендів, які каталізувала криза. Серед них, зокрема, були відзначені такі, як діджиталізація і електронна торгівля як один з найбільш потенційний напрямків, сталість та екологічність, а також прозорість як необхідність роботи бізнесу, що відтепер стала можливою завдяки новим технологічним рішенням. Ці тренди є незворотними та визначальними для розвитку будь-якого бізнесу в сучасному середовищі сьогодні.

Адріан-Валентін Паску, представляючи найбільш поширені тренди в харчовій індустрії, звернув увагу присутніх на 3 найбільш очевидні для бізнесу. Один з них – це потужний тренд до приготування їжі вдома. Другий тренд – це розуміння ролі здоров’я (new health), поняття якого набуло абсолютно нового потужного звучання у суспільстві. Для нас це транслюється в запит споживачів на функціональність та додаткову цінність продуктів і готовність виробника відповідати своїми інноваційними рішеннями. Наприклад, пропонуючи продукти, збагачені вітамінами, пробіотиками або продуктами без доданого цукру. І на останок, не можна оминути увагою особливо сильний тренд до натуральності та природності. У епоху інновацій та різноманітних технологій люди повертаються до витоків природи і криза лише стимулювала цей процес. Тож ми продовжуємо пропонувати нашим споживачам високоякісні натуральні продукти, які виробляються завдяки природним процесам ферментації. А успіх бренду Danone, який ми вивели на ринок наприкінці минулого року, є доказом цього потужного тренду.

***

Про Данон в Україні

Група компаній Данон в Україні є виробником і дистриб'ютором широкого асортименту продуктів харчування. Діяльність компанії в Україні зосереджена на виробництві молочних продуктів та дистрибуції продуктів дитячого та медичного харчування. Виробничі потужності компанії представлені двома заводами: «Данон Дніпро» (у м. Херсон) і «Данон Кремез» (у м. Кременчук).

Для отримання більш детальної інформації звертайтесь до:
Катерини Глушаниці,
Менеджер з комунікацій та взаємодії з науково-медичними установами та організаціями, +380503301775, Kateryna.Glushanytsia@danone.com