Маркетинг директор компанії Данон в Україні долучився до панельної дискусії «Зміна харчових звичок та виклики для агробізнесу»

30 September

Дана подія відбулась в інноваційному бізнес-парку Terminal Z та об’єднала понад 500 професіоналів, представників топ-менеджменту та власників агрокомпаній. В рамках панельної дискусії експерти ринку звернули увагу на споживацькі тренди.

Андрій Полуектов відзначив, що споживач сьогодні все більше прагне отримувати повну та прозору інформацію про продукт харчування і це значним чином впливає на його вибір. Тому важливо не лише спостерігати за цим трендом, але й активно відповідати на запити суспільства, надаючи споживачеві зрозумілу, достовірну та прозору інформацію. Сьогодні це стосується не лише складу продукту, але його походження та його подальшої долі – переробки та утилізації. Саме тому, все більше бренди комунікують не лише за допомогою упаковки, але й через інші канали – наносять QR коди, які стають порталами до інших платформ та занурюють споживача у світ детальної інформації про продукт, його цінності, місію тощо.

Цікаво, що в еру технологій та інновацій, особливого значення набирає поняття натуральності як символу повернення до природніх джерел та витоків. Тому, значним досягненням є врегулювання цього терміну та критеріїв його застосування на законодавчому рівні (стосується молочних продуктів). «Ми також слідуємо даному тренду, пропонуючи нашим споживачам високоякісні натуральні продукти, що виробляються завдяки відродженим технологіям ферментації молочних продуктів» - відзначив Андрій Полуектов. Ферментація – це повністю натуральний процес, який дозволяє перетворити молоко на різноманітні корисні та смачні продукти, такі як йогурт, кефір та ряжанка. Саме ці технології виробництва до прикладу дозволили компанії Данон створити революційний харчовий продукт – соус йогуртний під ТМ «Простоквашино» з порівняно низьким рівнем жиру (7%), що за своїми смаковими властивостями відповідає популярним на ринку соусам, які використовують для заправки салатів та надання стравам кращого смаку, але при цьому має сприятливий нутрієнтний профіль. Високі ж стандарти якості Данон дозволяють зберігати натуральність навіть в умовах масового виробництва.

Ще одним цікавим напрямком, що визначає зміни культури споживання, є так зване «нове здоров’я». Цей напрямок об’єднує інновації в харчових технологіях, що дозволяють виготовляти продукти, які мають більшу цінність для організму, володіють певним функціональними властивостями, тощо. Серед іншого, можна відзначити і популярні на сьогодні «суперфуди», і новітні пробіотичні культури, що містяться у ферментованих молочних продуктах, і збагачені різними активними інгредієнтами (вітаміни, мінерали та ін.) продукти харчування.

Разом з тим, не варто забувати про нове визначення здоров’я згідно ВООЗ: «здоров’я – це не лише фізичний стан організму, це сукупність психо-емоційних та ментальних факторів, що впливають на наше добре самопочуття». «Саме тому, ми в Данон віримо, що навіть здорові продукти харчування мають приносити задоволення від споживання і невпинно працюємо над тим, аби культура свідомого вибору та свідомого споживання молочних продуктів розвивалась» - відзначив Маркетинг директор компанії Данон.   

1 / 3