Гаряча лінія 8:00-20:00/7 0 (800) 501 625
Ірина Римарчук

Ірина Римарчук

Директор з маркетингу "Данон" в Україні

Ірина Римарчук

Чому мене навчив мій досвід?

  • Перш за все, у «Данон» я навчилася маркетингу.
  • Я приєдналася до маркетингової команди Данон у 2003 році у якості молодшого менеджера,не маючи спеціальної освіти та чіткого розуміння того, що собою являє ця робота. І я жодного разу не пошкодувала про свій кар'єрний вибір! Я працювала з багатьма брендами, локальними та глобальними, інноваційними та традиційними, впроваджуючи іноземні стратегії та створюючи стратегії українські. Я застала часи буму споживацького попиту та часи кризи, працюючи як в Україні, так і в інших країнах, завжди розвиваючись у нових напрямках.
  • «Данон» - дійсно чудова компанія для  маркетолога, адже вона надає велику свободу дій та підтримку у розробці та імплементації локальних стратегій з використанням провідного досвіду найкращих іноземних спеціалістів з маркетингу. Як казав мій перший начальник : «Такому маркетингу як в Данон ти не навчишся в жодному інституті, або компанії». І зараз я вважаю, що це дійсно так.



Що я можу порекомендувати? 

  • якщо хочеш досягти успіху, ніколи не зупиняйся та не переставай ставити перед собою нові завдання та долати їх, не дивлячись на минулі успіхи та невдачі.
  • неможливо досягти успіху без гарної команди та злагодженої роботи у ній.
  • якщо хочеш досягти успіху, не бійся починати, адже неможливого не існує!