Медіа-центр Media.Center@danone.com
Ми у медіа

На заводах «Юнімілк» будуть створені лінії з виробництва молочних десертів.

20 вересня 2011
У квітні 2011 року почалося злиття компаній «Юнімілк» і «Данон». До вересня цей процес був завершений на 90%, а до грудня все буде закінчено. Про це свідчив Даріо Маркетті, гендиректор українського підрозділу Danone - «Данон - Юнімілк». Це передбачає інвестування від Danone в український ринок більше 30 млн. Євро. Велика частина цих коштів спрямована на налагодження виробництво високомаржинальної продукції під брендом Danone. Зокрема це йогурти і сирні суміші, які будуть випускатися на заводах «Кремез» і «Галактон», що належать «Данон - Юнімілк». Компанія розраховує вивести на ринок 10 нових продуктів під брендом Danone в найближчі 2 місяці.

«Галактон» поки не буде збільшувати обсяг виробництва. За 2010 рік було випущено 50 000 тонн молочної продукції різного характеру. На 2011 рік прогнозується аналогічний рівень виробництва. Відзначимо, що максимальна потужність заводу «Галактон» становить 200-250 тисяч тонн молочної продукції. При цьому можна випускати різноманітні продукти на одних і тих же виробничих потужностях. Але поки планується лише модернізація виробництва, і в цьому полягає пріоритет. Також компанія «Данон - Юнімілк» активно розвиває нові види продукції. Про це повідав Юрій Луцков, директор заводу «Галактон». Нові виробничі лінії вже придбані.

Компанія «Данон - Юнімілк» є лідером українського молочного ринку. Її частка становить більше 20% за даними ACNielsen. У грошовому вираженні весь молочний ринок України склав в 2010 році 25 мільярдів гривень. Компанія «Данон Юнімілк» володіє заводами "Галактон" (Київ), "Данон-Дніпро" (Херсон) і "Кремез" (Кременчук), а також торговими марками Actimel, "Растішка", "Тема", "Активія", "Даніссімо "," Веселий пастушок "," Живинка "," Біобаланс "," Простоквашино "," Актуаль "," Галактон "," Смішарики ".

Від кризи ринок молочної продукції постраждав не сильно, проте виробники прискорили пошук нових шляхів для підвищення власних доходів. Один з таких шляхів - це виробництво високомаржинальної продукції. Компанія Danone йде саме цим шляхом. У 2010 році ринок йогуртів збільшився на 4%. І це на тлі загального падіння ринку кисломолочної продукції на 4,4%, а з незбираного 1,4%. Для порівняння: рентабельність звичайної молочної продукції, такої як кефір, молоко, сметана, сир, становить близько 5-10%. У сегменті преміального характеру, куди входить ринок йогуртів, цей показник дорівнює 40%. Ніхто не стане заперечувати, що це набагато вигідніше. В даний час всі великі виробники молочного сектора ринку, а не тільки Danone, мають у своєму виробничому портфелі йогурти. І це навіть незважаючи на високу конкуренцію і дуже значний відрив від лідера в даній області - «Данон Юнімілк».

Криза внесла свої правки в ситуацію - люди стали більше купувати молочної продукції на ринках. За 4 роки ринок споживання фірмової молочної продукції впав на 20%. А загалом вживання молочної продукції знизилося на 10%. Більше 60% ринку молочного напряму припадає на молоко. Саме йому віддає перевагу найбільшу кількість споживачів. 15-20% припадає на нетрадиційну молочку, яка вимагає особливі виробничі лінії. З цієї причини приватники не можуть демпінгувати в сфері йогуртної продукції.

Відзначимо, що ринок йогуртів - є єдиною сферою в молочному ринку, особливо серед високомаржинальних товарів, продаж яких не залежать від труднощів населення. Продукція цього ряду в будь-який час користується попитом. А в 2011 році, згідно з прогнозами, очікується зростання даного сегменту на 6%.