Медіа-центр Media.Center@danone.com
Новини компанії

Результати продажів за I півріччя 2016 року

03 серпня 2016
Результати продажів за I півріччя 2016 року Перше півріччя 2016: помітний успіх у формуванні збалансованої моделі зростання Danone

·         Упевнена динаміка продажів: + 3,8%
·         Помітне поліпшення рентабельності операційного                       прибутку: +93 базисних пункту до 13,37%
·         Значне зростання прибутку на акцію: + 13,5%
·         Підтвердження цілей на 2016 рік



Коментар Еммануеля Фабера, Президента компанії:
«Зростанням продажів на + 4% у другому кварталі і істотним поліпшенням рентабельності і прибутку на акцію, компанія Danone в черговий раз довела свою здатність створити оптимальну модель зростання і змінювати свій підхід до бізнесу, який дозволяє забезпечити як важливі короткострокові пріоритети, так і гарантувати довгостроковий успіх на шляху до впевненого, стійкого і прибуткового зростання до 2020 року. Ми як і раніше дотримуємося наміченого плану по трансформації компанії та забезпечення стійкості нашої моделі бізнесу. Прийняте нами в червні рішення про підвищення цілей по прибутковості на 2016 рік наочно підтверджує зважений і дисциплінований підхід компанії до інвестицій, завдання яких забезпечити досягнення короткострокових і довгострокових цілей Danone. Наші пріоритети залишаються незмінними, незважаючи на інтенсивну динаміку ринків, що розвиваються, а також складне і нестабільне зовнішнє середовище. Результати другого кварталу, зокрема стабільне зростання підрозділу свіжих молочних продуктів в США і поступове відновлення бізнесу в країнах Європи, відображають основні кроки компанії на шляху до цілей. Крім того, відзначається значне зростання Підрозділу харчування перших днів життя в стійких каналах продажів.

Я щиро дякую кожному з вас за зусилля, які забезпечують досягнення цілей в той момент, коли компанія змінює себе, щоб відповідати вимогам сьогодення і розвивати можливості в майбутньому, а також незмінно слідувати своїй місії, сприяючи становленню більш здорових харчових звичок населення ».

У другому кварталі 2016 консолідована виручка склала 5,746 млн євро, що на + 4,1% вище минулого року в порівнянній базі. Вплив фактора росту обсягу виручки склало + 1,0% і фактора ціни і асортименту - + 3,1%.

Звітні показники по виручці знизилися на -3,0%, в основному через вплив нестабільного курсу валют (-7,7%) і зміни периметра консолідації бізнесу (+ 0,6%).

Негативний вплив курсу став наслідком волатильності ряду валют, зокрема аргентинського песо, російського рубля, мексиканського песо і бразильського реала.

Свіжі молочні продукти

Зростання продажів підрозділу свіжих молочних продуктів склав + 3,0% в порівнянній базі і включає в себе поступове очікуване поліпшення динаміки бізнесу в Європі, а також впевнене зростання бізнесу в Північній Америці. На зростання вплинуло падіння в обсягах продажів (на -2,2%) (як і раніше в силу негативної динаміки продажів молока в СНД) і зміна цін і асортименту на + 5,2%.

У США компанія Danone забезпечила високі показники завдяки успішному запуску інновацій та стабільної інвестиційної підтримки брендів.

У Росії компанія Danone і досі демонструє стійкість в нестабільному споживчому середовищі. Посилення портфеля компанії забезпечує позитивну динаміку балансу брендів, що дозволяє компенсувати падіння обсягів продажів в низько-маржинальних сегментах.

У Європі компанія Danone продовжує поступове відновлення прибуткового зростання бізнесу. Перезапуск брендів Danonino і Actimel починає давати перші результати. Таким чином, на друге півріччя компанія Danone ставить цілі щодо стабілізації продажів і відновленні прибуткового зростання.

В умовах нестабільності і нестійкої ситуації на ринку в Латинській Америці відзначається впевнене зростання продажів молочного бізнесу при неоднорідній динаміці: успішні продажі в Африці і Тихоокеанському регіоні компенсують негативні показники бізнесу в Бразилії і Аргентині.

Водний бізнес

Зростання продажів в водному бізнесі склало + 2,7% в порівнянній базі за рахунок збільшення продажів в обох категоріях - питна вода і напої. Вплив фактора обсягу склав + 5.5%, і, як очікувалося, вплив фактора ціни і асортименту - -2,8% внаслідок негативного впливу показників бренду Mizone на загальні результати виручки в регіоні.

У Європі компанія Danone демонструє впевнене зростання, продовжує нарощувати свою частку на ключових ринках (у Франції та Німеччині).

В регіоні ALMA (за винятком Китаю) відзначаються впевнені показники бізнесу, зокрема - бренд Aqua в Індонезії та Bonafont в Мексиці.

Продажі в Китаї очікувано знижуються в порівнянні з завищеною порівнянною базою: значне зростання бізнесу у другому кварталі минулого року обумовлене прагненням дистриб'ютора збільшити оборот перед літніми канікулами.

Харчування перших днів життя

Зростання продажів склало + 7,2% на порівняльній базі, в тому числі + 1,9% за рахунок зростання обсягу продажів і + 5,3% за рахунок впливу фактора ціни і асортименту.

В Європі високий попит на домашньому ринку забезпечує стабільне зростання продажів. При цьому наголошується уповільнення темпу так званих «непрямих» продажів в Китаї через тимчасову нестабільность, викликану змінами в національному правовому середовищі.

Спостерігається прискорення темпів зростання бізнесу в регіоні ALMA, а саме сукупності помірного зростання продажів в Океанії (Австралія і Нова Зеландія) і збільшення дистрибуції в Китаї через спеціалізовані магазини і онлайн-продажі.

Успішні міжнародні бренди Aptamil і Nutrilon сприяють подальшому становленню і розвитку стійкої моделі зростання на потенційно прибутковому ринку.

Медичне харчування

Зростання продажів склало + 7,1% в порівнянній базі, в тому числі + 4,2% за рахунок фактора обсягу та + 2,9% за рахунок фактора ціни і асортименту.

Відзначається рівномірний, збалансований ріст у всіх регіонах. У Європі, відповідно до звітів, зростання продажів склало + 5%, зокрема на території Бенілюксу, Сполученого Королівства та Німеччини. Завдяки подальшої експансії бізнесу в Китаї і Бразилії в регіоні ALMA спостерігається стабільне зростання (7-9%).

У другому кварталі відзначається зростання продажів всього асортименту, особливо в категорії медичного харчування для дітей і для дорослих.
Впевнена динаміка зростання всіх 4 підрозділів, оптимізації витрат, а також сприятлива ситуація на сировинному ринку сприяють зміцненню портфеля брендів компанії (зокрема за допомогою грамотного управління асортиментом).

З метою забезпечення подальшого зростання бізнесу компанія Danone інвестує в розвиток брендів, прагне до розумного розподілу ресурсів і грамотної підтримки короткострокових, середньострокових і довгострокових ініціатив. У другому півріччі компанія планує слідувати наміченому плану інвестицій, а саме реалізувати перезапуск бренду Activia.