Медіа-центр Media.Center@danone.com
Новини компанії

СТАРТ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ «3 МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ НА ДЕНЬ»

31 січня 2013
23 січня, 2012 року в Києві в студії телеканалу ТВі відбулося урочисте оголошення початку інформаційно-освітнього проекту «3 молочні продукти на день» за участі представників влади, суспільних організацій і бізнесу. Його завдання – підвищення обізнаності українців про важливість споживання трьох порцій молочних продуктів щодня.   Стратегічною метою проекту є підвищення споживання молочної продукції в України з 22 на 26 кг на душу населення в рік до 2016р., що еквівалентно росту споживання молочної продукції промислового виробництва на 5% щороку.
 
«3 молочні продукти на день» - перший в Україні приклад державно-приватного партнерства, що реалізується у такому масшабі. Ініціатива, що народилась у стінах Європейської Бізнес Асоціації, об’єднала 11 організацій. Разом з 4 провідними молочними компаніями-виробниками – «Мілкіленд», «Лакталіс», «Пепсіко» і «Данон», партнерами проекту виступили Асоціація дієтологів, Міністерство аграрної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин, Асоціація виробників молока  та Український Клуб Аграрного Бізнесу. Медійну підтримку проекту нададуть агенція «БігМедіа» та телеканал «1+1».
 
Програма «3 молочні продукти на день» має на меті підвищення якості і тривалості життя українців.
 
В умовах українських реалій, враховуючи соціальні та економічні фактори, молочні продукти є найдоступнішим джерелом білків, кальцію, калію, вітамінів та поживних речовин. Згідно з рекомендаціями Міністерства охорони здоров’я України і Всесвітньої організації здоров’я, споживання трьох порцій молочних продуктів на день є надзвичайно корисним для організму.
 
«Харчування населення -  це глобальна соціально-економічна проблема не тільки в Україні, а й у всьому світі», - повідомила начальник Управління громадського здоров'я Міністерства охорони здоров’я України Алла Григоренко. «За  оцінками експертів ВОЗ, здоров'я людини на 50% залежить від  способу  життя,  в  тому числі на 30% від харчування. Тому, притримуючись здорового способу життя, надаючи більше уваги раціональному харчуванню, фізичній активності та уникненню шкідливих звичок українці могли б значно покращити стан свого здоров`я». 
 
 «Захист здоров'я  та добробуту нації є пріоритетом і для законодавців» - зазначає Григорій Калетник, народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин.
«Підвищення споживання молочних продуктів передбачає виконання 3 завдань: усунення посередників на шляху від виробника сировини до місця переробки, підвищення закупівельної ціни на молоко у селян, і як результат виконання перших двох завдань, зниження ціни на молочну продукцію для споживача.
Також першочерговим завданням є впровадження проекту «Шкільне молоко», що у різних формах успішно функціонує у більш ніж 40 країнах світу і передбачає забезпечення молоком дітей шкільного віку. Як голова Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин і як Народний депутат України я планую поставити перед Парламентом питання необхідності розробки відповідного законопроекту».



Проект спрямований на розвиток молочної галузі України. 
Чотири провідні молочні компанії, чиї виробничі потужності налічують 19 заводів по всій Україні, рішуче встановлюють високі стандарти. Всі заводи компаній нові і модернізуються згідно світових стандартів, таких як ISO і HAACP. До того ж збільшення споживання молочних продуктів сприятиме розвитку вітчизняних виробників сирого молока: як сільськогосподарських підприємств, так і індивідуальних виробників.
 
Проект «3 молочні продукти на день» збагатить знання українців щодо користі молочних продуктів і допоможе жити повноцінним здоровим життям.
 
 
Основними складовими інформаційної кампанії стануть телевізійна і зовнішня реклама, висвітлення експертних рекомендацій у ЗМІ, всеукраїнські освітні програми у школах та в місцях продажів, а також впровадження програми «Шкільне молоко». Заклики споживати молочні продукти тричі на день будуть адаптовані для кожної групи споживачів. Символічним нагадуванням для споживача слугуватиме логотип програми – блакитна трійка з надписом «Вживайте три молочні продукти на день», що зробить молочні продукти більш популярними серед населення. Логотип можна  буде побачити як у рекламних роликах, так і на упаковках молочних продуктів компаній партнерів програми.

Канал 1+1 про відкриття проекту